قدرت نامحدود
نوشته شده توسط : زپو

 قدرت نامحدود


قدرت نامحدود – آنتونی رابینز

 

آنتونی رابینز در سال ۱۹۸۶ کتاب قدرت نامحدود را منتشر نمود. آنتونی رابینز با نوشتن کتاب قدرت نامحدود قصد معرفی قدرت فوق العاده انسان دارد . همان قدرتی که تونی را به درجات بالایی از موفقیت در زندگی هدایت نمود.

در طول تاریخ، قدرتی که زندگی ها را کنترل می کرده، اشکال متفاوت و ضد و نقیضی داشته است. در زمان های قدیم قدرت مظهری از نیروی جسمانی بود. هر کس که قوی تر بود می توانست هم زندگی خود را اداره کند و هم بر اطرافیانش حاکم باشد.

امروزه اکثر ما در دنیای اطلاعات زندگی می کنیم. در جامعه امروز افرادی که داری اطلاعات هستند و مجهز به وسائل ارتباطی هستند همان پادشاهان گذشته اند که داری قدرتی نامحدود می باشند.

قدرت نامحدود - آنتونی رابینز

امروزه شاهد ساختاری طبقه بندی شده و جدید در جامعه هستیم که به دو گروه تقسیم می شود. اول افرادی که داری اطلاعات هستند و دوم کسانی که باید به دور از نادانی عمل کنند. قدرتی که این گروه جدید دارد از پول نیست بلکه از علم است. نکته جالب توجه این است که امروزه کلید قدرت در دسترس همگان است. در دنیای مدرن امروز اطلاعات متاع پادشاهان است. کسانی که با اشکال معینی از علم تخصصی سرو کار دارند نه تنها می توانند خود را تغییر دهند بلکه از راه های زیادی می توانند چهره دنیا را دگرگون کنند.

واقعیت این است که حتی در عصر اطلاعات هم صرف داشتن اطلاعات کافی نیست. در واقع معنای ادبی کلمه “قدرت” توانایی عمل کردن است.

چگونگی ارتباطی که با هم داریم تعیین کننده کارهایی است که در زندگی انجام می دهیم. در عصر مدرن، کیفیت زندگی همان کیفیت چگونگی ارتباطات است. چیزی که مجسم کرده و برای خود تعریف میکنیم، آن گونه که حرکت می کنیم و از عضلات بدن استفاده می کنیم و هم چنین حرکات صورتمان همه بیانگر این است که چقدر از آنچه که داریم استفاده می کنیم.


خرید و دانلود  قدرت نامحدود






:: برچسب‌ها: قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: